فرشته روح افزا پژوهشگر حوزه زنان: مگر ما عبد و عبید فیفا هستیم؟

2

خبرینا | اظهارات جنجالی یک پژوهشگر حوزه زنان در مورد ورود زنان به ورزشگاه های فوتبال در ایران با واکنش های فراوانی مواجه شده است. خانم فرشته روح افزا گفته است که سبک زندگی ایرانی اسلامی، حضور زنان را در ورزشگاه‌ نمی‌پذیرد!

اظهارات پژوهشگر حوزه زنان درباره ورود زنان به ورزشگاه

پژوهشگر حوزه زنان: مگر ما عبد و عبید فیفا هستیم!

خانم فرشته روح افزا در مصاحبه ای با روزنامه کیهان گفته است:

آیا همه امکانات ورزشی برای زنان مهیاست که به فکر حضور آنها به عنوان تماشاچی افتاده‌اند؟ اینکه زنان را در محیطی که حتی خودشان هم ورزش نمی‌کنند و محیطی کاملا تفریحی است وارد کنیم اصلا به صلاح نیست.

فیفا در ابتدا گفت که زنان باید به ورزشگاه‌ها بیایند، اما بعد از آنکه زنان را در دولت قبل به ورزشگاه بردیم مدعی شد که این حضور نباید گزینشی باشد.

با این اوصاف دفعه بعد ممکن است فیفا بگوید زنان حجاب هم نداشته باشند.

اگر به حرفشان گوش دهیم در نهایت می‌گویند که باید زنان و مردان کنار هم بنشینند.

عکسی که از فرشته روح افزا جنجالی شد : مگر ما عبد و عبید فیفا هستیم؟

سؤال من از مسئولین محترم این است که در فضای ورزش آیا همه امکاناتی که برای زنان نیاز است تهیه کردند؟ آیا همه جا ورزش آزاد و ارزان در اختیار زنان و دختران ما قرار گرفته است؟ آیا فضای ورزش در مدارس ما به خوبی فراهم است و آیا جای مناسبی برای آنها در نظر گرفتیم؟

سبک زندگی ایرانی اسلامی، حضور زنان را در ورزشگاه‌ نمی‌پذیرد! مگر ما عبد و عبید فیفا هستیم؟

این اظهارات با واکنش بسیاری از کاربران در فضای مجازی روبرو شده است! این درحالی است که خانم روح افزا درگذشته نیز بازهم اظهارات جنجالی از این دست داشته است.

نظر خانم روح افزا در مورد اینترنت ملی

سایت مشرق نیوز نوشته : دکتر فرشته روح افزا استاد دانشگاه و عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص اولویت های فرهنگی دولت سیزدهم گفت: اولین گام دولت سیزدهم باید اجرای قانون «اینترنت ملی» برای پرهیز از فساد و ابتذال در فضای مجازی باشد، اینترنت ملی نجات بخش است و هر کشوری برای استقلال فرهنگی نیاز به اینترنت ملی دارد؛ فضای مجازی در کشور ما واقعاً ولنگار است.

فرشته روح افزا و نظرش در مورد اینترنت

در صورتی که در هیچ کجای دنیا این چنین نیست من شخصاً این موضوع ار بررسی کردم واقعاً اینطور نیست و وزارت ارتباطات باید هرچه سریع تر جلوی دسترسی مردم به اینترنت جهانی را بگیرد.

نظر فرشته روح افزا در مورد تئاتر و سینما

وی با تأکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه اهمیتی کلیدی دارد تصریح کرد: متأسفانه این وزارتخانه طی سال های اخیر یکی از مسببان اصلی ولنگاری فرهنگی بود! طی سال های اخیر تئاترهای مستهجن و فیلم های مبتذل بیداد کردند!

مسئولان این وزارتخانه هنوز به این باور نرسیده اند کاری که یک فیلم می تواند بکند بسیار بیشتر از یک سخنرانی ۵۰ ساعته است!

دکتر روح افزا تأکید کرد: متأسفانه طی این سال ها از ابزارهای مهم فرهنگی و هنری در جهت عکس استفاده می شد. از ترویج همجنسگرایی در تئاترها گرفته تا روابط ضد شرعی و ضد اسلامی دختر و پسری و… از جمله اتفاقات شوم این سال ها است.

ما حتی در تبلیغات تلویزیونی هم شاهد چنین فجایعی بوده و هستیم.

وی ادامه داد: حتی هنرمندان هر روز با لباس های مستهجن و رفتار غلط شان در فضای مجازی موجب گسترده تر شدن ابعاد ولنگاری فرهنگی در کشور می شدند و کسی نبود حتی به آن ها تذکر دهد!

یک نفر از خود سوأل نکرد آیا این ها می خواهند برای جامعه فرهنگ سازی کنند؟ این ها جامعه را به قهقرا می برند!

فرشته روح افزا کیست؟

فرشته روح افزا همسر دانشمند شهید احمد حاتمی است که در حادثه مکه در سال ۱۳۹۴ به شهادت رسید.

عکس: فرشته روح افزا همسر شهید احمد حاتمی

فعال حوزه زنان در اینستاگرام؟

با بررسی های انجام شده خانم فرشته روح افزا در شبکه اجتماعی اینستاگرام هیچ صفحه ای به نام خود ندارد.

2 دیدگاه در “فرشته روح افزا پژوهشگر حوزه زنان: مگر ما عبد و عبید فیفا هستیم؟

  1. سارینا گفت:
    ۲

    یاخدا خوبه این رییس جمهور نشه

  2. سعید گفت:

    خانم روح افزا یک دانشمند جهان دیده است عمرش را در انگلیس تحصیل کردند ، ای کاش ایشان در این مملکت صاحب قدرت اجرایی و تصمیم گیری بود .

نظرات