این دختر بچه سردار آزمون و آلیا است؟(عکس و جزئیات دقیق)

0

ماجرای سردار آزمون و آلیا دختر روس به نام آلیا کماکان ادامه دارد و در جدیدترین اخبار در همین مورد سایت روسی با انتشار عکسی از یک بچه ادعا کرده که او دختر سردار آزمون است.

ماجرای دختر بچه ی سردار آزمون و آلیا

به گزارش خبرینا و به نقل از وبسایت روسی اسپورت اکسپرس ، دوست دختر سابق سردار آزمون که هنوز عکس و تصویر تایید شده ای از او منتشر نشده گفته است که سردار آزمون با حضور در دادگاه برای اولین بار دختر بچه ی خود را دیده است!

به گزارش این سایت در تاریخ ۸ دسامبر همین ماه (۲۰۲۱) جلسه دادگاه رسیدگی به موضوع پرونده نفقه در ساختمان دادگاه پریمورسکی سن پترزبورگ با حضور سردار آزمون و آلیا Aliya دوست دختر سابقش که ادعا کرده از او فرزند دارد برگزار شد.

آلیا چه می گوید؟

آلیا که ادعا کرده دوست دختر سابق سردار است به سایت اسپورت اکسپرس گفته: من برای احراز هویت پدر دخترم و گرفتن نفقه از سردار آزمون دادخواست را به دادگاه ارائه داده ا به این دلیل که پس از تولد دخترمان در اردیبهشت ماه همین سال، سردار از مسئولیت پدری امتناع کرده است.
پس از مراجعه سردار به دادگاه با او مذاکره کردیم تا با توافق دوستانه این مسائل حل شود همچنین در ماه اکتبر و نوامبر سال جار همراه با فرزند مشترکمان به سنت پترزبورگ پرواز کردیم و با او ملاقات داشتیم. ما قصد داشتیم داوطلبانه آزمایش دی ان ای انجام دهیم، اما هیچ واکنشی از سوی سردار آزمون رخ نداد!

دختری که ادعا شده بچه سردار آزمون است

این عکس دختری است که سایت اسپورت اکسپرس روسیه ادعا کرده دختر بچه سردار آزمون و آلیا است! اسم این دختر منتشر نشده است.

عکس دختر بچه سردار آزمون

دختر بچه سردار شبیه او است!

آلیا در ادامه حرفهایش اینگونه می گوید که : در آخرین لحظه دیدارمان سردار گفت که وقت مناسبی برای این کارها نیست و وقت کافی ندارد، حتی آن زمان هم سرش بسیار شلوغ بود.

سردار دختر بچه مان را دید، او خیلی شبیه دخترمان است. سردار به من قول داد که از نظر مالی ما را حمایت می کند اما نه به صورت قانونی!

من نگران هستم که او به کشور دیگری برود و دختر من بدون حمایت مالی بماند.

مطمئنم سردار پدر دخترم است!

آلیا می گوید در تمام این مدت از زمان تولد دخترش، دنبال این بوده که این مسئله را مسالمت آمیز حل کند و اعلام کرده که مطمئنم سردار آزمون پدر دخترم است.

آیا سردار آزمون پدر این دختر است؟

آلیا همچنین اعلام آمادگی کرده که هر زمان نیاز باشد تمام آزمایشات لازم مانند آزمایش DNA را برای تایید گفته هایش انجام دهد. طبق گفته های آلیا، سردار آزمون هر ماه برای آنها مقداری پولی می فرستد و این یعنی او قبول کرده که پدر دخترش است!گ

واکنش سردار آزمون چه بوده است؟ آیا این خبر واقعی است؟

اما کماکان سردار آزمون ملی پوش تیم ملی ایران و بازیکن تیم زنیت روسیه واکنش رسمی به این موضوع نداشته است و چیزی که تا کنون منتشر شده گفته های یک شخص ناشناس بوده که هیچ عکس تایید شده ای ندارد و فقط هم با سایت اسپورت اکسپرس روسیه مصاحبه کرده است!

این دختر روس همان آلیا است که از سردار شکایت کرده؟

چند صفحه اینستاگرام و چند کاربر توییتری عکس های زیر را به عنوان آلیا دوست دختر سردار که از او بچه دار شده منتشر کرده اند. وبسایت خبرینا این تصاویر را تایید نمی کند.

عکس: گفته شده این دختر آلیا یا همان زنی است که از زن سردار آزمون شکایت کرده!
عکس: گفته شده این دختر آلیا یا همان زنی است که از زن سردار آزمون شکایت کرده!

البته در زمانی که سردار آزمون در باشگاه روبین کازان بازی می کرد عکسی از او به همراه یک دختر روس در رسانه های روسی منتشر شده بود که خیلی ها گمان می کنند این دختر همان آلیا مادر دختر سردار آزمون است!

عکس: سردار آزمون در حال بوس کردن دوست دختر روسش | آیا این همان آلیا است؟
عکس: سردار آزمون در حال بوس کردن دوست دختر روسش | آیا این همان آلیا Aliya است؟

ماجرای سردار آزمون و آلیا Aliya چیست؟

ماجرا از این قرار است که طبق گزارش یک رسانه روسی سردار آزمون در سال ۲۰۱۹ زمانی که در تیم روبین کازان روسیه بازی می کرده با یک دختری به نام آلیا در رابطه بوده که این رابطه منجر به تولد یک دختر بچه شده که ۵ ماه پیش به دنیا آمده است. حالا مادر این بچه با شکایت از سردار قصد دارد غرامتی ۷۵۰ هزار دلاری از سردار آزمون بگیرد!

هنوز این خبر توسط رسانه های معتبر تایید نشده اما می توانید جزئیات بیشتر آن را در این خبر رسوایی سردار آزمون با آلیا ! آیا سردار این دختر را حامله کرده؟بخوانید.

نظرات