علت حذف سریال هجوم Invasion از فیلیمو و نماوا + عکس

0

خبرینا | سریال هجوم Invasion که یک سریال علمی تخیلی محصول اپل تی وی است به تازگی پخش آن شروع شده است. این سریال از سرویس های نمایش فیلم نماوا و فیلیمو پخش می شد اما ناگهان و بدون هیچ توضیحی پخش آن بعد از ۸ قسمت حذف شد! اما علت چیست؟

علت حذف سریال هجوم invasion از فیلیمو و نماوا چیست؟

محتمل ترین علت حذف سریال هجوم از فیلیمو و نماوا

به تازگی بسیاری از ‌کاربران نماوا و فیلیمو  در شبکه های اجتماعی اظهار داشتند که این دو سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال، بدون هیچ توضیحی سریال “هجوم” را حذف کرده‌ اند! هم اکنون با ورود به صفحه پخش این سریال با ارور ۴۰۴ مواجه می شوید.

ارور ۴۰۴ حذف سریال هجوم invasion از فیلیمو

با بررسی های انجام شده به نظر می رسد یکی از محتمل ترین علت حذف سریال هجوم Invasion حضور گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی این سریال که یکی از نقش های اصلی را برعهده دارد، است. گلشیفته فراهانی سالهاست به فرانسه مهاجرت کرده است.

از آنجایی که خانم گلشیفته فراهانی حاشیه های زیادی (برهنه شدن و..) داشته است به نظر می رسد اصلی ترین دلیل حذف این سریال از نماوا و فیلیمو همین بوده است!

البته باید تا توضیح رسمی فیلیمو و نماوا صبر کرد، شاید علت چیز دیگری بوده است!

عکس: پوستر سریال هجوم Invasion در فیلیمو / در بیشتر تصاویر مطالب مربوط به سریال هجوم در سایت فیلیمو از تصویر گلشیفته فراهانی استفاده شده است

درباره سریال هجوم Invasion

“هجوم” (Invasion) یک سریال آمریکایی با داستانی علمی-تخیلی آمریکایی است که توسط سیمون کینبرگ و داوید ویل به سفارش اپل تی‌وی ساخته شده است. این سریال از ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ بر روی آنتن رفته است.

داستان این سریال درباره هجوم بیگانگان (فرازمینی‌ها) به افراد مختلف در کره زمین از زوایای متفاوت است. گلشیفته فراهانی در این سریال نقش “انیشا مالک Aneesha Malik” را ایفا می‌کند.

عکس: گلشیفته فراهانی Golshifteh Farahani در سریال هجوم Invasion

این سریال امتیاز ۵.۹ از سایت IMDB و ۴۷ درصد از راتن تومیتوز گرفته است.

درباره نقش “انیشا مالک” گلشیفته فراهانی در سریال هجوم

در یک وبسایت آمریکایی درباره نقش گلشیفته فراهانی در سریال هجوم اینگونه نوشته شده است: انیشه مالک در تمام زندگی خود تلاش کرد تا جایگاه خود را در جهان پیدا کند. او در شهر دیربورن، میشیگان از پدر و مادری مهاجر سوری به دنیا آمده است. او جاه طلبی های شغلی خود را فدای تشکیل خانواده کرد.

عکس:گلشیفته فراهانی در نقش “انیشا مالک Aneesha Malik و فایرز نصار در نقش احمد در سریال هجوم

انیشا اکنون با همسرش احمد که ۱۰ سال است ازدواج کرده یک زندگی و ازدواج به ظاهر عالی به همراه دو فرزند دارد، اما همه اینها با کشف یک راز ویرانگر در مورد همسرش به سرعت تغییر می‌کند. این رازی است که تمام زندگی او را تهدید می کند، درست همانطور که او می داند ممکن است همه چیز به پایان برسد.

بازیگران سریال هجوم

گلشیفته فراهانی در نقش انیشا مالک

شامیر اندرسون در نقش تروانته وارد

کوتسونا شیئوری در نقش میتسوکی یاماتو

فایرز نصار در نقش احمد «مانی» مالک

عزیز کپکورت در نقش کوچی

بیلی بارت در نقش کاسپار مورو

آژی رابرتسون در نقش لوک مالیک

تارا مویدی در نقش سارا مالک

دایسوکه تسوجی در نقش کایتو کاواگوچی

سم نیل در نقش کلانتر جان بل تایسون

دانلود و دیدن سریال هجوم Invasion در ایران

از آنجایی که سرویس های فیلیمو و نماوا که از اصلی ترین پخش کننده های فیلم و سریال در ایران هستند این سریال از وبسایت خود حذف کرده اند با بررسی های صورت گرفته تعداد بسیاری از سایت های دانلود مجاز و غیرمجاز سریال هجوم را برای دانلود به کاربران ارائه کرده اند.

نظرات