عکس های بی حجاب تولد زهرا خاتمی راد مجری صدا و سیما

0
عکس های جشن تولد ۴۰ سالگی زهرا خاتمی راد، مجری سابق صدا و سیما و شبکه یک سیما، طی روزهای گذشته در فضای مجازی مورد توجه و جنجالی شده است.

عکس های بی حجاب تولد زهرا خاتمی راد مجری صدا و سیما جنجالی شد

تولد زهرا خاتمی راد مجری صدا و سیما

به گزارش خبرینا و به نقل از روزیاتو؛ عکس های جشن تولد ۴۰ سالگی زهرا خاتمی راد مجری سابق صدا و سیما در روزهای گذشته جز پربازدیدترین موضوعات فضای مجازی بوده است. خانم زهرا خاتمی راد تا سال ۱۳۹۸ در صدا و سیما مشغول به کار بود.

عکس های جنجالی و بی حجاب تولد زهرا خاتمی راد

زهرا خاتمی راد با انتشار تصاویری در صفحه ی اینستاگرام خود از ۴۰ ساله شدنش خبر داد. او این عکس ها را به همراه فرزندان و همسرش منتشر کرده است. در بسیاری از عکس های منتشر شده در اینستاگرام زهرا خاتمی راد بدون حجاب بوده که با استفاده از شکلک ها موهای خود را سانسور کرده است!

عکس تولد زهرا خاتمی راد به همراه همسرش که در آن موهایش را با شکلک پوشانده است و با اشاره به پوشاندن موهایش نوشته اگر بی حجاب بودیم به جای موها برگ میزاشتیم!

عکس تولد زهرا خاتمی راد به همراه پسرش که به جای موهایش از شکلک (ایموجی) تاج استفاده کرده است

عکس تولد زهرا خاتمی راد بدون حجاب! / منبع استوری اینستاگرام زهرا خاتمی راد instagram.com/zahrakhatamirad/

جنجال عکس های تولد زهرا خاتمی راد

بعد از انتشار عکس های جنجالی و بی حجاب زهرا جنجالی راد در صفحه اینستاگرامش، کاربران زیادی به این موضوع واکنش نشان دادند.

جشن تولد ۴۰ سالگی زهرا خاتمی راد مجری سابق صدا و سیما جنجالی شد

بیوگرافی زهرا خانمی راد

زهرا خاتمی راد متولد سال ۱۳۶۰ در شهر آخن ِ آلمان است. به دلیل شغل پدرش تا نوجوانی در آلمان زندگی می کرد و به دو زبان آلمانی و ترکی مسلط است.

وی تحصیل کرده ی رشته مهندسی کشاورزی در دانشگاه تهران است. پس از آن در رشته ی ادبیات آلمانی در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شد اما به دلیل مشغله ی کاری از ادامه ی تحصیل در این رشته منصرف شد.

عکس زهرا خاتمی راد در شبکه یک سیما

پدر زهرا خاتمی راد در رادیو ایران در آلمان اخبار آلمانی می گفت و او که در آن زمان چهار پنج سالی بیشتر نداشت با پدرش به استودیو می رفت و اینگونه شد که از همان کودکی به کار اجرا و گویندگی علاقمند شد.

از سال ۸۴ به صورت جدی و مداوم وارد حرفه ی اجرا شد و کار خود را از شبکه یک سیما با برنامه «دخترانه» آغاز کرد.

پس از آن در شبکه های مختلف سیما در برنامه هایی همچون تصویر زندگی، تازه ها و سیمای خانواده فعالیت خود را ادامه داد.

ازدواج ها و همسر زهرا خاتمی راد

زهرا خاتمی راد از همسر اول خود کامران مجیدی، تهیه کننده ی سینما، پسری ۱۸ ساله به نام مانی دارد. همسر دوم او فردی به نام محمد بلخاری است که خاتمی راد از او نیز پسری ۴ ساله به اسم نامی دارد.

ماجرای استعفا از صدا و سیما

زهرا خاتمی راد، مجری سابق صدا و سیما در دی ماه ۹۸ پس از سانحه ی سقوط هواپیمای اوکراینی، به همراه صبا راد، دیگر مجری تلویزیون، تصمیم به استعفا از صدا و سیما گرفت.

زهرا خاتمی راد در مصاحبه با محمود احمدی نژاد/ منبع صفحه اینستاگرام زهرا خاتمی راد

خاتمی راد همان زمان با انتشار پستی اینستاگرامی، ضمن اشاره به ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی، نوشت: «مردم سلام، ممنونم که تا امروز منو به عنوان مجری پذیرفتید. دیگر هرگز به تلویزیون باز نخواهم گشت. حلال کنید.»

اینستاگرام زهرا خاتمی راد

خانم زهرا خاتمی راد در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است و آدرس صفحه او instagram.com/zahrakhatamirad می باشد.

نظرات