مایلی سایرس هم مثل کنسرت شهره لباسش باز شد!+ عکس

3

خبرینا | مایلی سایرس هنگام اجرای مراسم ویژه جشن سال نو خود در شبکه NBC با پیت دیویدسون که جمعه شب به صورت زنده از میامی پخش می شد در لحظاتی بند لباسش باز شد و باعث بیرون افتادن بالا تنه او شد، درست شبیه اتفاقی که برای شهره خواننده ایرانی در آمریکا رخ داد!

باز شدن لباس مایلی سایرس در کنسرت آمریکا جنجالی شد

باز شدن لباس مایلی سایرس در مقابل چشم همه!

به گزارش وبسایت سان آمریکا، مایلی سایرس Miley Cyrus 29 ساله با لباس تاپ مانندی که با بندهای نازکی به هم چسبیده بود در حال اجرای آهنگ «پارتی در آمریکا» بود که ناگهان در مقابل چشمان تماشاچیان بند های لباسش از هم جدا شدند و باعث افتادن پارچه نقره ای و تقریبا نمایان شدن سینه های او شد.

لباس مایلی سایرس در کنسرت

البته ناگفته نماند که لباس این خواننده آمریکایی چندان هم پوشیده نبود و افتادنش هم اتفاق عجیبی را رقم نزد!

مایلی درست به موقع قبل از آمدن دوربین ها روی او لباسش را با دستانش گرفت و به آنها پشت کرد سپس برای مرتب کردن اوضاع و گروه موسیقی را رها کرد و به پشت صحنه رفت تا برای چند لحظه بدون او آهنگ خالی پخش شود.

لحظاتی بعد مایلی سایرس با یک کت بلیزر قرمز باز به جای تاپ نقره ای به روی صحنه بازگشت و با اشاره به اتفاقی که افتاده بود گفت: “الان همه قطعا به من نگاه می کنند!”

مایلی سایرس با کت قرمز به صحنه بازگشت

بعد از اجرا، او در مورد اتفاق پاره شدن لباسش در صحنه شوخی کرد و گفت: “اجرای امشب تماما در مورد انعطاف پذیری بود و بهترین استفاده از بدترین شرایط بود!” “همه ما یاد گرفته ایم که در زندگی چگونه انتظار یک اتفاق غیرمنتظره را داشته باشیم.”

مایلی سایرس هم کنسرت شهره را تکرار کرد!

اتفاقی که برای مایلی سایرس Miley Cyrus افتاد در هفته گذشته چیزی بدتر از آن برای شهره خواننده ایرانی لس آنجلسی در کنسرت رخ داد که در آن شهره لحظاتی بعد از باز شدن لباسش و بیرون افتادن بخشی از بالاتنه اش به اجرا پرداخت اما کمی دیر متوجه اوضاع شد به این دلیل که این صحنه از دید تماشاچیان دور نماند و تصاویر و فیلمهایش به طور گسترده در شبکه های مجازی پخش شد!

عکس های برهنه مایلی سایرس

در سالهای گذشته این خواننده جنجالی آمریکایی بارها به صورت برهنه در مقابل دوربین رفته است، از سواحل آمریکا تا عکس های رسانه ای و رسمی و طرفداران این خواننده با یک جستجوی ساده می تواننده به این تصاویر دسترسی پیدا کنند!

مایلی سایرس ۲۹ ساله از سن ۱۱ سالگی به شهرت جهانی رسید و یکی از مشهورترین و موفق‌ترین ستارگان هنری جهان به‌شمار می‌رود که از کودکی وارد این حرفه شده‌است

3 دیدگاه در “مایلی سایرس هم مثل کنسرت شهره لباسش باز شد!+ عکس

  1. ناشناس گفت:
    ۴
    ۱۱

    لعنت الله علیه

  2. سربازان قاسم گفت:
    ۵
    ۱۱

    لعنت الله علیه

  3. ناشناس گفت:
    ۴
    ۴

    خیلی کار قشنگی بود ❣️

نظرات