ریحانه پارسا خودکشی کرده یا به قتل رسیده؟ + عکس و جزئیات

0

خبرینا – ریحانه پارسا بازیگر ایرانی که چند وقتی است بعد از طلاق از همسرش مهدی کوشکی به ترکیه مهاجرت کرده از دنیای هنر فاصله گرفته و بیشتر به دنبال حاشیه سازی است.

عکس: ریحانه پارسا قتل یا خودکشی؟

ریحانه پارسا خودکشی کرده یا به قتل رسیده !

اما در روز ۳ آبان ۱۴۰۰ وبسایت اخبار معاصر که معمولا در حوزه اخبار زرد فعالیت گسترده ای دارد با انتشار مطلبی در سایت خود خبر از خودکشی یا قتل ریحانه پارسال در استانبول ترکیه داده است.

این وبسایت نوشته است: شنیده ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید. همزمان برخی از اخبار از خودکشی ریحانه پارسا یا اوردوز او خبر می دهد!

یک خبر ناگهانی منتشر شدن خبر مرگ ریحانه پارسا بود. نام این خانم بازیگر پر حاشیه و خبر مرگ او در فضای مجازی و به خصوص در کلاب هاوس همه را به تب و تاب انداخته است. خبر مرگ او از طرف رکنا تایید یا تکذیب نمی شود اما کنار هم گذاشتن تمام شواهد و اخبار حقایق بسیاری را آشکار می کند.

رسانه های ترکیه تاکنون هیچ خبری مبنی بر مرگ ریحانه پارسا انتشار نداده است و دوستان ایشان هم هیچ استوری ای نزده اند یا خبر مرگ ریحانه پارسا را تایید نکرده اند.

خبر قتل ریحانه پارسا و شایعه!

به نظر می رسد این وبسایت تنها با استناد به استوری آخر صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا که در رابطه با کارهایی که قبل از مرگ باید انجام داد است این خبر خودکشی و قتل را منتشر کرده، البته ناگفته نماند که خانم پارسا در ۱۹ ساعت گذشته و بعد از استوری آخرش فعالیتی در اینستاگرام نداشته است.

استوری اینستاگرام ریحانه پارسا

برای اولین بار نیست که خبر خودکشی یا مرگ ریحانه پارسا سرتیتر اخبار می شود، در گذشته و بعد از خروج پارسا از ایران معمولا از این دست اخبار چند باری است که منتشر می شود.

خبر جدید از شایعه قتل و مرگ ریحانه پارسا

به گفته یک کانال تلگرام شب گذشته ریحانه پارسا لایو اینستاگرامی داشته است و در هنگام لایو، تلفن دیگر او زنگ میزند، لایو را قطع میکند تا به تماس خط دیگرش پاسخ بدهد و دیگر خبری از او نمیشود تا امروز که خبری از کشف جسد او منتشر میشود.

ریحانه پارسا زنده است!

در جدیدترین اخبار منتشر شده در رابطه با خبرهای خودکشی، اووردوز، مرگ طبیعی، قتل و غیره.. ریحانه پارسا یک کانال تلگرامی با انتشار تصویری از استوری واتساپ پارسا نوشته است که او زنده است.

این کانال تلگرامی با منتشر کرده عکس زیر نوشته:

خبر فوت ریحانه پارسا که چند ساعتی منتشر شده دروغ است و این استوری یک ساعت پیش ریحانه پارسا تو واتس آپه!

استوری واتساپ ریحانه پارسا

 

نظرات